Torturi de vis_marinaemy

Just another WordPress.com weblog

Tort laptop 13 Aprilie 2010

Dupa torturi Barbie, torturi pentru adulti (si nu va ganditi la prostii-era doar o halba de bere) si nenumarate pentru copii am decis sa fac si ceva mai complicat.
Si din moment ce Internetul a devenit cel mai bun prieten al multora si relatiile sunt mai stranse cu laptopul decat cu prietenii mi s-a cerut sa fac si un tort, ia ghiciti…in forma de laptop.

Tortul a fost facut in 2 zile timp in care m-am imprietenit cu allmighty Google si m-am chinuit sa il desenez, am invatat tastatura pe derost si am devenit primul producator de laptopuri…comestibile.

Crema de ciocolata cu menta, mousse-ul cu visine si glazura turcoaz au asigurat un trafic intens de date iar laptopul ( era Intel Core 2 deci…) performant a fost devorat de pofticiosi.

Asa ca va urez pofta buna la navigat sau mancat si la cat mai multe torturi in forma de laptop.

 

Lasă un răspuns

