Torturi de vis_marinaemy

Just another WordPress.com weblog

Tort bust gravida 17 Aprilie 2010

Am facut acest tort cu mare drag pentru verisoara mea care este insarcinata

Crema cioco ganaghe si mousse de visine cu iaurt,un tort foarte fin si racoritor

Această prezentare necesită JavaScript.

 

5 Responses to “Tort bust gravida”

  1. pipsarul Says:

    incerc sa-mi imaginez momentul degustarii
    „ce doresti draga, o felie de san sau putina burtica?”

  2. marinaemy Says:

    Mai putin conteaza ce „bucatica”servesti forma e foarte importanta pentru sarbatorit daca este ceva ce ii place sau il caracterizeaza apoi gustul e foarte important .Uni clienti mi-au spus ca la „Tortul bust” s-au batut se sani

  3. pipsarul Says:

    la „Tort bust sexy” as musca si eu din sani
    cu muscatul dintr-o gravida se pare ca am un blocaj

    • marinaemy Says:

      Pai as putea sa iti fac si tie unul sa ai de unde musca!
      Cum ai gasit blogul meu,ma cunosti?Doar intreb de curiozitate.

      • pipsarul Says:

        urmaream „Ultimele postări” , fiind un pofticios mi-a atras atentia ultimul post ….. „tort masinuta” parca


Lasă un răspuns

