Torturi de vis_marinaemy

Just another WordPress.com weblog

Tort Castel Disney 17 Martie 2011

Tort Castel Disney

Tort Castel Disney

 

Sunt unele momente in viata care iti raman intiparite in memorie, momente dragi care te fac sa zambesti atunci cand iti aduci aminte. Sunt fericita ca am reusit sa ii creez o amintire frumoasa unei fetite.
Inspirata de lumea Disney plina de printese si povesti menite sa te faca sa crezi ca oricand poti fi o printesa Cenusareasa sau Alba ca Zapada
Am realizat un tort Castel Disney pentru o fetita de 5 ani. Cum orice printesa care se respecta trebuie sa aibe un castel, iar acesta sa fie neaparat roz, m-am apucat sa realizez un tort cu turnuri, arcade, floricele si frunze, printese si alei fermecate…
           La multi ani, Printesa Daria !!
 

Tort Castel Disney

Tort Castel Disney

 

Pentru a realiza deliciul de 4.3 kg imbracat in  fondant m-am trezit la 5 dimineata. Dar pasiunea cere sacrificii…

Baza castelului a fost facuta din blat dobos italian in care am pus Nesquick desi in reteta originala scrie ness si lichior  dar avand in vedere ca a fost un tort pentru o grupa de copii de gradinita am adaptat ingrendientele astfel incat sa fie si sanatoase si gustoase.

Tort Castel Disney

Tort Castel Disney

 

One Response to “Tort Castel Disney”

  1. dianacarpena Says:

    Superb tortul! Nu imi vine sa cred ca ti-a iesit exact cum mi-ai povestit. Sunt sigura ca este la fel de bun si delicios ca si ultimul tort pe care l-am comandat.
    Sper sa faci din ce in ce mai multe torturi!


Lasă un răspuns

